Dead...

Känner mig död, i flera dagar har jag kännt mig så seg, jag har som ingen energi kvar i kroppen, huvudet är helt tomt, jag orkar varken göra eller tänka...helt slut!

Är i Västerås sista natten nu, imån blir det Malmö...Kollat lite grann på biljetter, ganska dyra var dom, men va fan, tåg biljetterna gick på ca 800, bussen får man för ca 300...men det blir nog tåg iaf, bussen tar minst 10timmar, det orkar jag nog inte med.

Ja men, ska ta och springa iväg till affärn å köpa mig lite cola, duscha å så packa väskan också kanske...

jaja, hejdå då!
<3 <3 <3



Sjukt....
Uppdaterade  för flera timmar sen, å nu ser ja att det inte har publicerats.
Jaja, fortfarande samma sak, heeelt död, men inte sova trött alls.
Ni vet när man bara är så där sjukt trött men ändå inte trött nog för att sova... eller, vet ni?
ja men iaf, ungefär så känner jag nu.

Nu har jag bokat biljetten, typ kl 16 åker jag imån, byte i stockholm å vänta där typ en timme, 22 e jag framme i Malmö, å hyfsat billigt kom jag undan också, å det e ju aldrig fel :)

Känns tråkigt att lämna gumman imån, speciellt just nu då, men jag ska ju tillbax å jobba snart också, men vi får ju försöka se till att det inte tar 2 år innan vi träffas igen bara, det e lite väl länge tycker jag, vi har ju vart bff's sen vi var typ 7år gamla.
Det är lång tid det!
(pssst, okej jag erkänner, jag har saknat dig litegrann under dom här två åren, bli nu inte stöddig bara my biatch <3 )

Nu ska jag försöka sova lite tror jag, ja men så får det bli!
NattiNatti!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0