I'm löööööving it!

Har suttit massor med timmar på tåg idag FEL VÄG!
Jag fick sitta hela vägen från Västerås till Malmö med ryggen mot körhållet.
Jag blir aldrig åksjuk, å jag tycker faktiskt det kan vara mysigt att sitta på tåg, men det här var inte kul!
Jag blev yr och kunde knappt stå upp när det var dags att stiga av.
Vinglade fram med min resväska...
Sen fick jag sparka till T när hon inte såg mig :)

Vi hoppade på bussen å tog oss hem till henne, super mysigt här, å så har hon gjort i ordning ett rum åt mig så det känns som om man sku bo på hotell, ni vet bäddat sängen å lagt fram handuk å sådär, såååå sött :)

Men nu ska ni få höra (nästan) det bästa, DET FINNS INGEN SNÖ!!!!!!
Snön är borta, inge vitt, ingen is, inget blött, inga vallar, inget snökaos, bara bar asfallt!!!!
I löööv it!!!

T har gått och lagt sig, ska vell själv också ta och göra det samma snart, tänkte mig en liten promenad imån när jag ska roa mig själv, verkar super mysigt här i kring ju.
Här kommer jag nog att trivas!! :D

Sweet Dreams
<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0