Kanske det är dags igen?

Jag tänkte att kanske det är dags igen, ja ni vet, att börja uppdatera bloggen :)

Jag har ingen aning om jag kommer orka, det var ju ett bra tag sen, Jag tänkte första att jag skulle radera alla dom gamla inläggen också, men sen tänkte jag att dom får vara kvar, även om det är det förflutna som står där så är det fortfarande jag, eller den jag var då iaf.

Jag är en ny person nu, även om jag är jag och jag alltid kommer att vara jag så ser jag mig själv som en äldre, visare, starkare om än dock en barnsligare verson av mig själv.

Det är  mycket som har hänt den senaste tiden, mycket som har satt djupa sår som aldrig kommer läka helt, men allt som hänt har fått mig att inse hur stark en liten människa faktiskt kan vara.
Det hade aldrig gått om jag varit ensam, det vet jag, utan allt stöd från alla dom underbara människor jag har omkring mig hade allt rasat för länge sen, men den tyngsta bördan har jag fått bära själv iaf.

Jag vill tacka mina underbara vänner, min underbara familj och min underbara man för att ha funnits där för mig dygnet runt och fått mig att inse värdet i det som jag faktisk ännu har kvar!!
TACK ni betyder så otroligt mycket för mig!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0